خدايا

خدايا

خدايا
دلم را كسانى ميشكنند كه هرگز راضى به شكستن دلشان نبودم
از آدمهايت نميگذرم از دل سنگشان
از جنبه نداشتنشان از همه خوبى هايى كه دلشان را زد
خدايا
از خودم هم نميگذرم حق من اين همه مهربان بودن و احساس داشتن نبود حق من اين همه تنهايى نبود
خدايا من به آدمهايت بد نبودم
اما بد كردن
آنها رو به تو واگذار میکنم.....!

 



نظرات شما عزیزان:

sara yekta
ساعت17:00---19 تير 1393
chera tahvil nemigiri
نبودم تازه دو روزه که اومدم ببخشید


sara yekta
ساعت15:14---15 تير 1393
خدایی شما پشتتون رو چطوری لیف میزنین؟؟؟؟من پشتم یه نقطه کور داره که نزدیک۲۳ساله لیفش نزدم.آخرم از همونجا میگندم و به رحمت خدا می رم.خخخخخخخخخخخخ بوس
هههههههه بوس


مجید
ساعت5:10---11 تير 1393
دلـت که گرفت ، دیگر منـت زمـین را نکش !

راه آسـمان باز است ، پر بکش !

او همیـشه آغوشش باز است ،

نگفته تو را میـخواند ؟!

اگر هیـچکس نیست ، خــــدا که هســت...


sara yekta
ساعت11:20---10 تير 1393
ضد حال یعنی که دست تو دماغت بکنی بعد ببری زیر میز ...بعد دستت بخوره به محتویات دبروز.خخخخخخخخ

مجید
ساعت4:00---7 تير 1393
ذهــن مــا زنــدان است
مــا در آن زنــدانــے
قفــل آن را بشــکن
در آنــرا بگــشا ــے
و بــرون آ ــے ازیــن
دخــمه ــے زنــدانــے

نگــشائــے گــل من
خویــش را حبــس در آن خــواهــے کرد
همــدم جــهل در آن خــواهــے شد
همــدم دانش و دانایــے محــدوده ــےخویش
و در ایــن ویــرانــے
همچــنان تنــگ نظــر مــی مــانــے


مجید
ساعت4:46---3 تير 1393
خواهــے چو خلیل کعبه بنیاد کنــے ؟

و آنرا به نماز و طاعت آباد کنــے ؟

روزــے دو هزار بنده آزاد کنــے ؟

به زان نبود که خاطرــے شاد کنــے
لایک


GHAZAL
ساعت21:17---2 تير 1393
نمی دانم دوستش دارم یا نه؟

با هم قدم میزنیم…

با هم میخوابیم

دلم که میگیرد آغوش را باز می کند

اما نمیدانم دوستش دارم یا نه تنهایم را …

aliii azizam
لایککککک


MEHDi
ساعت20:40---2 تير 1393
خدایا دلم از ادمای گرفته که الکی میگن دوستت دارم حالم از کلمه دوستت دارم بهم میخوره آی خدااا



parisa
ساعت18:48---2 تير 1393
نمی دانم دوستش دارم یا نه؟

با هم قدم میزنیم…

با هم میخوابیم

دلم که میگیرد آغوش را باز می کند

اما نمیدانم دوستش دارم یا نه تنهایم را …


parisa
ساعت16:36---31 خرداد 1393
حالا که رفته ام

هر روز، پشت پنجره می ایستی به ” شاید دوباره برگردد ” فکـر میکنی!

چه فایده؟

هیچکس، حتی به اشتباه دو بار به کوچه ی بن بست نمیرود


اوا
ساعت11:10---30 خرداد 1393
دوستم وبت ععععععععععااااااااااالی
پاسخ:ممنونننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن


بهنام
ساعت10:44---30 خرداد 1393

می توان از آب و از نان ، و از جان خود حتی گذشت

ممکن اما نیست مجنون بود و از لیلا گذشت

عاشقان را جامه ای پوشیدنی جر چشم نیست

یا ز خیر عشق یا می باید از دنیا گذشت


هکر شب
ساعت9:04---30 خرداد 1393
از مطالبت ممنونم مرسی خیلی قشنگ بود

سحر
ساعت9:00---30 خرداد 1393
سلام حانیه وب زیبایی داری
تبریک میگم موفق باشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 29 خرداد 1393برچسب:, ] [ 19:36 ] [ حانیه چلنگر ] [ ]