باید اعتراف کنم

باید اعتراف کنم

باید اعتراف کنم که من نیز گاه گاه به آسمــــان نگاه میکنم …
دزدانه ؛ در چشم ستارگان …
نه به تمامیشان ؛ تنها به آن ها که شبیه ترند به چشمـــان تو …



نظرات شما عزیزان:

الهام جون
ساعت11:44---28 خرداد 1393
لایک

مرسی اومدی


AMIR
ساعت10:44---28 خرداد 1393
خیـــــــلی زیبا بود
من خود نیزم
واقعا پر معنا بود
وبت هم خیلی زیباس
ممنون


sara yekta
ساعت9:50---28 خرداد 1393
هیچ چیزی رو چشم بسته نپذیرید. حتی سخنان بزرگان را.مثلا سحر خیز باش تا کامروا باشی.دروغه باور نکنین.دور و بر ما هر کی سحر خیز بود یا نانوا شد یا کله پز.......سلام به وب بدبخت بیچاره ها سربزن موافقی همدیگرو بکنیم لینک؟اگه موافقی خبرم کن اگه هم از منو و وبم خوشت نیومد و نخواستی بکنی منو لینک یه فحش کم آب بده و برو به سلامت.خخخخخ بوس+بای

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 28 خرداد 1393برچسب:, ] [ 9:11 ] [ حانیه چلنگر ] [ ]